2014'ün bitirilmesi mümkün olmayan Kore dizileri

Eveeet uzuun süreli bir aradan sonra tekrar merhaba millet. Şu sıralar uzun metraj bir yazı yazmam, herhangi bir diziden filmden uzun uzadıya bahsetmem mümkün değil. Ama bu ara ben biraz.. Sıkıldım. Evden sıkıldım, okuldan sıkıldım, dersaneden sıkıldım, kpoptan sıkıldım, filmlerden sıkıldım, varyeteden sıkıldım, sıkıldım da sıkıldım işte ya. Kafa dağıtmaya geldim buraya da. Aslında başta Zhoumi'nin solo çıkışı hakkında birkaç şey söyleyecektim, şarkıya nasıl hasta olduğumu ama SM'in sürekli aynı konsepti kullanmasından sıkıldığımı anlatacaktım. Hayır yani ikisi de mükemmel şarkılar olsalar da Zhoumi ve Taemin'in birbirinden farkı ne Allah aşkına? Aynı hafif seksi sakin şarkı, aynı parmak odaklı dans hareketleri, şarkıda aynı fısıltılı nakaratlar, aynı yüksek notalar. Farklı bir şey çıkarmayacaksan ne zorluyorsun. Ha Zhoumi'ye yakışmış mı evet yakışmış ama neden yani. Ayrıca madem sahneye beraber çıkamayacaktı rap kısmını neden Chanyeol söylüyor? Amber niye sahnede? Chanyeol'lu versiyonu tercih etsem de madem sahneye o çıkmayacak klipte de Amber yer alsaydı..  Neyse kpop istemiyorum duymicam no. Baktım uzunca hiçbir şeyim yok, bitmeyen kdramalardan yazayım dedim. 2013 kdramaları ortalamaydı, Güzel olanlar vardı, kötü olanlar vardı ama şişirilmiş olanlar çoğunluktaydı. İzledikşçe beklentiyi yükseltip sonlara doğru mahveden de çoktu. 2013 biraz Korelilerin klasik kdrama çizgisini aşmaya çalıştığı bir yıldı. İşte 2013'te başlayan bu "değişiklik olsun, klişeleri yıkalım" akımı 2014'te de kendini gösterdi. Önceden değişik, ilgi çekici, ve absürd olan, yani benim en sevdiğim türde diziler yalnızca tvN'de vardı, bu yıl tüm kanallara yayıldı. Değişiklik yapıcam derken batıran mahveden çoktu tabi ama eline yüzüne bulaştırmadan bitiren de vardı. Benim açımdan bitmeyen veya asla bitiremeyeceğim dizilere şöyle bir bakalım:


Miss Korea

2013'ün sonunda başlayıp 2014'ün başlarında biten, başrollerinde Lee Yeon Hee ve Lee Sun Gyun'un rol aldığı dizi. Başlarda gayet güzel başlayıp, 1997 yılında Oh Ji Young isimli yirmili yaşlardaki bir kadının, eski sevdiceği sayılabilecek Kim Hyung Joon isimli bir adam ve tayfasının yardımıyla Kore güzeli "Miss Kore" olma çabalarını anlatıyor. Başrollerine SM'den oyuncuları yerleştirmiş olan dizinin yapımcısı zaten SM C&C. Tabi iş böyle olunca, araya SM dizileri laneti denen olayın girmesi ve reytinglerin düşük olması kaçınılmaz. SM dizileri genelde kendi oyuncularını pazarlama üzerine olur, kimisi tutar kimisi tutmaz ama çoğunluğu da tutmaz yani, genelde sadece fanlar izler :D (bkz: To the Beautiful You) Sonuçta bu da pek tutmadı. Gerçi vaktim olsa ben izlerdim, ama vaktim yok artı sürükleyici bir konusu da yok. Bir iki bölümü atlar, çabucak finale gelir, bir iki ekran görüntüsü alır ve bitirirdim. Eğlenceli veya sürükleyici değil yani. Nope, büyük ihtimalle bitmeyecek dizilerden.

Inspiring Generation

KHJ'nin "Kadına şiddete hayır, en çok kadınlara el kalkmasından nefret ederim" diye diye kadınlara saldıran adamları dövdüğü yüzyılın en fail dizisine selam verin. Fail olan dizinin kendisinden çok Kin Hyun Joong ama neyse :D Aslında bakarsanız dizinin başrollerini başta Kim Hyun Joong ve Kim So Eun zannediyordum, sonra başrolün So Eun değil de Jin Se Yeon olduğunu fark ettim. Sonra aslında onun başrol değil ikinci kadın rolünde olduğunu da öğrenince bende ipler koptu :D Jin Se Yeon'u sevdiğim tek rol.. Neyse buna biraz sonra geleceğim. KHJ'nin gençliğini canlandıran Kwak Dong Yun'la başlıyoruz diziye. Bu çocuk da yemin ediyorum ikinci Yonghwa. Hwa gibi grup üyelerinden önce oyuncu olarak çıkış yaptı, şimdi bir de aynı Hwa gibi Hongki ile beraber bir dizide başrollerden birini canlandırıyor. Büyük ihtimalle grubu çıkış yaptığında da Yonghwa gibi üyeler içinde en çok parlayan o olacak, Cheondamdong 111'de de parlıyordu zaten. Çocuğun benden yalnızca birkaç ay büyük olması ve bu kadar başarılı işlerde çalışmış olmasını pas geçiyorum, Türk eğitim sistemine maruz kalmasam belki ben de çok başarılı olacaktım şimdiye, hıh. Dediğim gibi, çocuk güzel oynuyor, güzel şarkı söylüyor, Hongki ile dizilerde rol alıyor, daha önce de CN Blue Jonghyun'un konuk olarak geldiği Adolescene Medley dizisinin başrolüydü zaten -o diziyi de bitiremedim ama 2013'te kaldığı için yazmicim-. İşte fark etmişsinizdir tamamlayamadığım bu dizi benim için tamamen oyuncuların gençliklerinden ibaretti, yani Kwak Dong Yun'dan, daha önce All Surronded'da da bahsettiğim Ji Woo'dan, ve Joo Da Young'dan yani. Bunlar dışında hiçbir çekiciliği yoktu, sıkıcıydı, bunaltıcıydı, işler genelde kötüye gidiyordu. Sıkıldım bıraktım, vaktim olsa yine bırakırdım.

Her Lovely Heels

Buyurunuz neden bıraktığımı anlamadığım, ama devam etmeye niyetimin olmadığı bir dizi sizlere. Tam dizi denemez, mini dizi. Başrollerinde KARA'dan Seungyeon ve benim bir diğer aynı isimli yarim Hong Jonghyun oynuyor. Allah'ım niye adı Jonghyun olan herkes yakışıklı çekici ve mükemmel ya... Öhöm, diziye dönelim. Evet Jonghyun beyimiz çok şeker çok çekici ama malesef bazı rolleri var ki üzerinden iticilik, samimiyetsizlik akıyor. Ya da Seungyeon'la kimyaları tutmadı bilemiyorum. Dizinin konusuna girmeyeceğim, zaten bölüm başı 10 dakikadan 10 bölümlük bir dizi. Zaten ben de ilk 7 bölümü izledim, ama devamı mümkün olmadı nooope.

Angel Eyes

Uzaktan bakınca bayağı bir efsane duruyor farkındayım, bundan bir beş yıl sonra kdrama izlemeye başlayanların listesine yerleştireceği dizilerden olma ihtimali var, ama benim için... Bakın geçen sene uzuuun beyin fırtınalarının ardından Goo Hye Sun'u sevdiğim kararına varmıştım. Ama diziye Go Hye Sun ve Lee Sang Yoon'la değil, ikilinin çocukluklarını canlandıran Kang Ha Neul ve Nam Ji Hyun'la başlayınca, benim de "çocuk oyuncu"lardan kopmam zor oldu.

Dizide bu çok saçma bir durum çünkü;
 1.Çocuk oyuncu kategorisindeki bu iki genç hiç de çocuk değiller, biri yüzyıllardır vasıfsız ikinci erkek rolünde bir bu bir o dizide oynuyor, diğeri çoktan üçüncü başrolünü aldı bile,
2.Karakterler çocuk oyunculara uygundu, büyüklerine değil.


Çocuğun mükemmel şirin ve
saçma ailesi şdlfgşdflk
Yine de Nam Ji Hyun ve Kang Ha Neul'un çocukluklarını oynamış olmalarından hiç şikayetçi değilim valla, birbirlerine o kadar yakışıyorlardı, o kadar yakışıyorlardı ki sonradan Go Hye Sun ve Lee Sang Joon tatmin etmedi. Oyunculukları mükemmeldi, kimyaları mükemmeldi, sahneleri mükemmeldi. Ok adar mükemmeldi ki ilk bölümden en ağır dozda verilen dramı bile es geçip diziyi izlememi sağladı. Artık karakterlerin bugününe, yani büyüklüklerine geçtiğimizdeyse sadece iki bölüm dayanabildim, o ikinci bölümde de bizim Personal Taste'deki manyak Han Chang Ryul tutup kızla nişanlı olduğunu söyleyince dedim bırak bırak hiç şişemicim. Böyle de ayrıldı Angel Eyes ile rollerimiz. Go Hye Sun'un çok sevme projemi hanım kızımızın bir sonraki dizisine erteliyorum şimdilik. Gözünü seviyim melodram alma ya hof.


Kravat takmış ya salak of sdşglskdgşldg


Cunning Single Lady

"Hobaaa bunu da mı izleyemedin?" Ay olmuyor vallahi olmuyor 3 bölümden ileri gidemiyorum. Kızı CEO beyimize de yakıştırıyorum çok alakasız erkek kardeşin üzülmesini de istemiyorum dizideki olayları da takip etmekte güçlük çekiyorum, L'i de izlemek istiyorum CEO beyin ailesinin işin içine girmesinden korkuyorum sonuçta izleyemiyorum! Joo Sang Wook'u (beyin yeni dizisi Bieth of a Beauty'nin şu OST kapağı biraz.. fazlacana bu diziyi hatırlattı ama.. bilemedim) da seviyorum, Lee Min Jung'u da ama ...Ama yaz geldiğinde One Tree Hill'le beraber bunu da izlemek gibi bir düşüncem var bakalım ne olacak..

Myungsoo-ya, hayatım, burada oyunculuk yapabiliyordun da My Lovely Girl'de mi bozdun aşkısı? Saçları sarıya boyayınca boyası beynine mi aktı sorun ne niye OYNAYAMIYORSUN YA..

Doctor Stranger

Bu dizi benim için net geçmişteki Park Hoon ve Song Jae Hee üzerine kuruludur, günümüzdeki salak Ham Seunghee karakterini anlamam veya Hoon'a yakıştırmam mümkün değildir, net. Seung Hee ve Jae Hee'nin aynı kişi olmasını kaldıramıyorum. Benim için bu dizi Jae Hee'nin ölümünden sonraki ikinci bölümde Hoon ve Dr.Oh'un sevgili olması hatta evlenmesiyle bitti HAYIR SONU FARKLI DERSENİZ ÖLDÜRÜRÜM SONUNU ASLA İZLEMEDİM VE İZLEMİCEM HEP BÖYLE KALICAK TAMAM MI.

(yanarım yanarım bir sümüklü seunghee yüzünden şirin mi şirin jongsuktan ve boranın mükemmel karakterinden oldum ona yanarım ama başa gelen çekilir napim...)

Fated to Love You

İşte bu yılın en masum, en hoş dizilerinden biri. Eski kdramalar tadında, klişe yıkmaya, farklılık yaratmaya çalışmamış bir dizi. Kdrama izlemeye yeni başlamış olsaydım hiç düşünmeden izler, bitişinin üzerine depresyon falan yaşardım bir ihtimal. Ama;

1.Aynı şekil üç milyon tane dizi izledim zaten. Çok da aykırı değişiklikler istediğimden değil ama şu sıra saf romantik komedilere biraz ara vermiş durumdayım. Artık istediğim ya net absürd komedi, ya da ciddiyet sanırım. Ciddiyet ve sıkıcılığı aynı kategoriye koymadan tabi.
2.Choi Jin Hyuk'un ikinci karakter olduğu diziyi izleyemem yüreğim kaldırmaz. Bu yıl Pride and Prejudice gibi mükemmel bir şaheserle geri dönüş
yaptığın için teşekkürler aşkım Jin Hyuk'um, ama umarım tutup OST söylemeye falan kalkmazsın, öptüm.
3.Başroldeki Jang Hyuk........ Jang Nara'yla uyumlular, zaten beraber ilk başrolleri değil, ama.. Adam.. Ay bilmiyorum, absürd kahkahasını ve garip gurup hallerini sevmediğimden değil ama şimdilik hayallerimin erkeği değil, dizide zaten bu tarz bir karakter de yok.

Olursa bir gün kuzenlerimle oturur çekirdek çitlerken izlerim ama olmayan vaktimi harcamadım, harcayamam.

High School Love On




Veya KBS World'un yaptığı şeqqqilllle Hi! School Love On. Ay dfşlgksşglksdşlk Bak aklıma geldi yine güldüm hi! ne be sdşgksdşlgksdşlk

Ölüm meleği Woohyun isimli bir öğrenciyi ölümden kurtarayım derken kendini dünyada, bir insan vücudunda, ölümlülerin arasında bulur. Seul Gi ismini kullanarak kurtarmaya çalıştığı çocuğa yapışan eski melek, liseye bile başlar ve genç olmanın ne olduğunu anlar.

İdi.

Dizi güzeldi, Kim Sae Ron'u seviyorum, Woohyun ve Sungyeol'u zaten seviyorum, Woohyun'un oyunculuğunu ve Seungyeol'un sitcom tarzını iyicene seviyorum ama OL MU YOOOOR.. Başlarda Woohyun ve Seul Gi karakterleri uyumlu gibiydi, Seungyeol da sırıtmıyordu. Ama sonra.. Ne bileyim ya, Sae Ron daha bir dizinin başrolü olmaya hazır değil bence. En azından böyle bir karaktere değil. Ahjussi filmini izlemedim ama herkesin beğendiği, övdüğü bir film. Kızın orada kötü olmadığını biliyorum, zaten ayıla bayıla izlediğim Can You Hear My Heart'da da harikaydı. Queen of Classroom'da daha.. Nasıl desem.. Uygundu? Ama burada olmamış, eksikti bir şeyler. Daha önce What is Mom'da L'le beraber rol almıştı ama kendinden 9 yaş büyük biriyle çift olmak tabiki ondan farklıdır. Woohyun'dan liseli olur sanmıştım ama sonradan onun da en çok kendi yaşına yakıştığını fark ettim, üniv öğr olsaydı.. Neyse. Olmadı işte, devam ettiremedim, kızın şirinlikleri fazla yapmacık gelmeye başladı, okulun kabadayısı çakma Kim Woo Bin dışında gülerek izleyebileceğim başka da bir şey yoktu zaten şimdi bakınca diziye.

Surplas Princess

Vaktim olsa devam etmek isterdim ama hem Song Jaerim'e hem Lee Hyun Myung karakterine aşığım ikisinin de acı çekmesine katlanamam. Şirinler şirini Jo Boah veya bayıldığım siyah göz altlı Kim Seul Gi bile geri döndüremez beni bu diziye.

Cantabile Tomorrow

Eveeet... Son dönemin
en olaylı başlayan ve devam eden dizilerinden. Dizinin konusu olayları değil sorunu çıkaran dikkat çeken, kadrosunun kurulmasından başlayarak yapımına uyarlamasına kadar her şey..

Öncelikle, dizinin sadece 2007 çıkışlı animesini izlemiştim, Ve hayır, sonuna kadar dayanmış olsam da atlaya hoplaya izledim ve müzikleriyle arada renk katan karakterleriyle eğlenceli anları vardı ama geneli.. Yani ne bileyim, şaheser değil. 2006 yapımı dizinin de ilk bölümüne başladım ama sıkılıp bıraktım. Nodame'nin tepkileri olmasa çekilecek gibi değildi.

Şimdi, Shim Eun Kyung'la ilgili de söylemek istediğim bir şey var. Kendisini seviyorum, ama her role yakışmıyor. Mesela Sunny'de kendisine hasta olmuştum ama Miss Granny filminde çok sinir bozucu bulduğum anlar vardı. Cantabile'de de sinir bozucu işte. Olmuyor kardeşim, bırak şirinliği yapmacıklığı ben senin kendi halini seviyorum, Nodame'nin, yani Kore versiyonundaki Nae Il'in çatlak bir karakter olduğunu ve pek normal olmadığını biliyorum ama bu hali YAAAPMAAACIIIIIAAAAKKKK işte. Joo Won da zaten Reply 94'ün Samchunpo'suna benziyor. Samchunpo'yu severim ama senin bu koca kafalı halini sevemedim ssawwry.

Go Kyung Pyo'nun karakterini orijinali kadar sevdim, bölümler ilerlesin açar Joo Won kızı öpecek mi öperse nasıl öpecek diye bakarım ama bu kadar. Bu arada Samchunpo demişken, bu Dohee niye bi Boarding House'da bi burada, nasıl yetişiyor hepsine?

Veee GRAND FINALE..

MY LOVELY GIRL

TADATA DAAAA!!!! Yüzyıl düşünseniz bu diziyi buraya yazacağım aklınıza gelmezdi değil mi? Şimdi önce bir şeye açıklık getirelim, buraya yazdım ama aslında diziyi izliyorum, sonuna kadar gideceğim de. Sadece.. Siz izlemeyin yani, vallahi hiç gereği yok. Sıkıcı bir şey. Klişelerin en iğrençlerini, kötü karakterlerin en can sıkıcı ve sinir bozucularını, idol oyunculardan en ham olanları seçip koymuşlar diziye. Bestie'deki kız daha bu şekilde 34958723498 tane daha rol kapar gibime geliyor, High School Love On'daki de, buradaki karakterinden de iyreniyorum ama kendisi şirin bir şeye benziyor. ANA stajerlerini önüme dizip teker teker ağızlarına birer tane geçirmek, InfinitePower üyelerini eşek sudan gelinceye kadar dövmek ve Shin Hae Yoon'u saçından tutup Zeytinburnu sokaklarında sürüklemek istiyorum. Aaa yeter ulan bu kadar çok kötü olur mu bu dizide mazoşist misiniz sadist misiniz ya. Yalnız, Alex'i ve Kim Jin Woo'yu (aka kötü adam kötü müdür hyun wookun baş düşmanı Seo Jae Young) kendime almak ve sonsuza kadar kendime saklamak istiyorum. Odamın baş köşesine koyup gün aşırı tozlarını bile alabilirim öyle seviyorum. Seo Jae Young karakteri hakkında iyi bir şeyler söyleyemem ama herkesin terslediği herkesin kötü gözle baktığı ve hiç yeterince takdir görmeyen bir adam olsaydım ben de kötü olurdum napim yani Allah Allah.  Ayrıca Shiwoo... Ya bir siktir git nolursun saçını boyattığı ana kadar iğrendim bu çocuktan. Bakın tamam oyunculuğu rezalet ama dizinin sonunda kızı bunun kapmasını tercih ederim onu belirteyim. Hyun Wook kızın ablasıyla sevgiliydi ve bu ahlaki olarak yanlıştı falan olayı umrumda değil yani, dizi ulan bu banane. Rain'le yakışmadıklarından uyumlu olmadıklarından da değil. Sadece öyle işte, Shiwoo-Sena şeklinde bitmesini tercih ederim ama öyle olursa da Hyun Wook'un o orospu Hae Yoon'a kalma ihtimali var o da olmaz. Offfffff şu fangörl kalbim olmasa çekilecek dert değil be şu dizi..
Napalım anam çocuğu alnıa "Hae Yoon'u sevmiyor sevmeyecek" diye kağıt mı
asalım, ANLAMAN İÇİN NİYE YÜZ BÖLÜM BEKLEMEK ZORUNDA KALDIK
OROSPU KARI NİYE İMKANSINIZ PEŞİNDE KOŞUYOSUN OLMAZSA OLMAZ

Ya bilmiyorum, Hyunwook-Sena ilişkisindense Shiwoo'nun kızın peşinde koşturup durduğu nefretle başlayıp aşka dönüşen bu hikayeyi tercih ediyorum işte. Bence finalde Hyun Wook da araba kazası geçirip ölsün bu ikisi birbirine kalsın Jae Young garibim de Hae Yoon'un aklını çelip kendine yapsın, Alex'i de ben alabilirim. Hyunwook'un ölüm sahnesinde deli ağlarım ama en azından kalbim hafiflemiş şekilde içim rahat bitirim diziyi. Offff neyse başa gelen çekilir..

Bu yılın tamamlayamadığım dizileri bu kadardı. Pek bir azlar dimi? şsldfksşldfşl Aslında yazıya başlarken kafamda 5URPRISE'nn nihayet çıkış yapmasından, sonunda Kangjun dışındaki üyelerin de dizilerde oynadığını görünce gözlerimin yaşarmasından falan bahsedecektim ama.. Evet üşendim ve yoruldum tamam.

Bu yazıyı nasıl kapayalım biliyor musunuz..

Bakın sevgili INFINITE, sizi çok seviyorum, dizilerinizi de seviyorum. Ama her rolün altından kalkamadığınız, her şeye yakışmadığınız belli. Lütfen her şeye atlamayın ve kendinize cidden yakışan karakterler seçin artık. Reply 97'nin Kang Joon Hee'si, Thousandth Man'in Woohyun'u (biri artık şu çocuğu dizisine alırken isim de versin, cidden) veya Cunning'in sekreteri, hatta Master's Sun'un genç Joogon'u gibi..

Bir de, az önce sümüklü Park Shin Hye ve PSH'nin kıskacına kapılan bir diğer oyuncu Lee Jong Suk'un gelecek dizisi Pinocchio'da BİRİCİK YAMUK AĞIZLIM Kim Young Kwang ve sonsuza dek Kim Woo Bin ile shipleyeceğim ama Jonghyun'la evlenmesini dileyeceğim Lee Yoo Bi'nin rol alacağını öğrendim ve yıkıldım. YI-QIL-DIM. Hay sikeyim ya. Yine mükemmel ikinci erkek karatker mükemmel ikinci kız bokum gibi rollerde sürüklenip gidecek. Dizinin melodram olmasından da yaralanacağına eminim PSH'nin, yine bol bol ağlarsa vallahi katlanamam. Zaten izlemeyecektim, KYK ve Yubi için izlemek zorundayım. Offf şimdi bir de OST falan söyler bu Shin Hye, ay Allah'ım yeter. Her dizisinden önce söylediğim şeyi tekrar ediyorum: "ALLAH'IM İNŞALLAH BU DEFA DAHA İYİDİR, BU DEFA ÖNCEKİLER KADAR AĞLAMAZ NOLURSUN YARABBİM AMİN."

Öhöm, bir şeyleri söylemey, unuttum gibi sanki ama.... Haayırlısı... Ayy!! Şeyi unuttum! Uzun zamandan sonra ilk defa kdrama izleyen bir arkadaş edindim! Edindim değil, önceden de tanıdığım bir arkadaşın kdrama izlediğini, kpop dinlediğini, Korece bildiğini ve Japonca'ya yöneldiğini, hatta ciddi bir şeklide yolunda yürüyebileceği oppalardan uzak hayalleri olduğunu öğrendim, neyse, bu konu bir sonraki yazıya artık. Okuduğunuz için teşekkürler, en yakın zamanda tekrar görüşmek dileğiyle!! ^_^


Yorumlar

  1. öncelikle senden özür diliyorum ben geçen senelerde daha yeni açıldığı zamanlarda blogunu keşfetmiştim bayağı bayağı her akşam bakıyordum yeni yazı geldi mi diye.Sonra ne oldu bilmiyorum 1-2 yazına sinirlendim yaee bu kız ergen okumam bu yazıları dedim bıraktım(yanlış olmasın ben de ergenliğimiz ağır dönemlerindeyim bu sıralarda.tabi şimdi üniv kazandığımızdan biraz havalardayım ama ergenliğe tam gaz devam :D)Gerçekten ergenmişşin ama yazıların çok komik ve eğlenceli.Yalnız reply 1994'ü çoktan izlememiş olsaydım o spoilerdan sonra valla küfür yazardım.Yine de seninle aynı fikirdeyim daha finale gelmeden ben baktım istediğim olmucak başladım bölümleri atlatmaya tabi içimde ufak bir umut vardı ama olmadı başaramadık.Heirs konusuna gelince onda da sana katılıyorum.(keşke zıt fikirlerde olsak da azıcık kavga çıksa :D) Kim Eun Sook sen secret garden efsanesini yaratmış kişisin.Bu senaryoyu yazarken hiç utanmadın mı?Anlamsız ama bir şekilde de akılda kalan diziydi.Resmen tüm karakterlerin hikayeleri havada kaldı.Yanda gördüm de hemen kısaca monstardan da bahsedeyim.Şarkılarından olsa gerek bu diziyi kötülemiyorum.Başrol kızı ve junhyung'u çok sevip yakıştırdığımdan da olabilir :D Monstardaki en önemli hayalkırıklığım klasik gençlik dizilerinde olan embesil gibi öpüşme sendromu.Sırf bu yüzden high school love on'a da başlamadım.Artık bu bünye dudak değdirmeyi kaldıramıyorum valla k-drama açmışken kendimi true blood izlerken buluyorum (o da bozmuştu şükür bitti) :D Shim eun kyung garip bi oyuncu sunnyde hasta oldum granny'nin bazı yerlerinde yapmacık buldum ama o şarkı söylerken göz yaşlarımı tutamadım.Cantabile Tomorrow'a başlamak istiyorum ama bofta yaptığım hatanın tekrarına düşmeyeceğim ve önce orjinal versiyonunu izlicem.Sonra çok pişman oluyorum :( Cunning S.L'nin benzerlerini o kadar çok gördüm ki açıp izlesesim gelmedi ama adamın hastasıyım :D Aynı şey fated to loce you için de geçerli.Angel eyes zaten buram buram klişe ben ki drama hastası biriyim ama açıp izleyemedim.My lovely girl'ün en büyük hatası bu kadar zayıf ve klasik bir senaryoya sahip olması yetmezmiş gibi üstüne kadrosunu sadece idollerden oluşturması.Maça 3-0 geride başladı ve 10-0 kaybetti.Rainin popülaritesine yazık oldu.Stranger konusuna girmek istemiyorum ona çok nefret doluydum ama bir şekilde nefretim yok olmuş ve resmen dizi hakkın olum olumsuz düşüncem kalmamış.Şunu da söylemeden geçemicem o kuzeyli kızın onca şeye rağmen yaşaması im-kan-sız!!KAng sora fightingci olduğumdan son 2 bölümü izlemedim.Ya bu senaristler ve yönetmenler iyice saçmaladı.Bu dizinin yönetmeninin master sun ve city hunter'ın yönetmeniyle aynı kişi olduğuna inanabilir misin?Bonzai koreye de sıçradı sanırım .s.s.s surplus princess'e vaktin olursa devam et.Sever misin atlatır mısın bilmiyorum olmadı youtube'dan heirs parodisine bir bak :D KHJ olayı ise tam bir komedi.Bir iki siteye ya adam kadını dövmüş siz hala nasıl oppamdır yapar tarzında yorumlar yapıyorsunuz yazdım gelen cevaplar çok korkunçtu.Utanmadan hak etmiştir yazmışlar ya.Bunu yazanların kocalarından haksız yere sadece bir tane tokat yemelerini istiyorum sırf o duyguyu tatmaları için ve yazdıklarından utanmaları için.KHJ'yi ve oradaki başrol kızı sevmedğimden diziye başlamadım ne de iyi etmişim <3 :D
    Neyse çok uzun kusura bakma geçen yazın yazılarına kadar gittim ama hepsine ayrı ayrı yorum yapmak zor geldi o yüzden uzuncana bir tane yazdım.Son olarak exo fanficlerine tepki yazın best of best!!1!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öhöm, öncelikle, ergenim, ergensin, ergeniz! :D

      Cevap yazmam bu kadar uzun sürdüğü için çok özür dilerim, başına geçemiyorum ki bir türlü şu blogun! :( Vallahi o spoiler küftü hak ediyor, aman elimde değil! İğreniyorum anacım, izleyen de benim çektiğim gibi acı çekmesin, bilerek izlesinler cık cık.. Heirs zaten.. Ne diyeyim yani... Ah Eun Sook vah Eun Sook.. Ayrıca kavga çıkmasın be manyak mısın ne kavgası? :D

      Monstar'daki öpüşme sahnesi yine iyiydi ya bence, hani azdı belki ama sahne güzeldi şimdi :D High School'la karşılaştıracak olursam, ki karşılaştırmam, high'daki öpüşme sahneleri tabiki bir monstar değil. Zaten bir tane falan var, onu da meraktan internetten izledim. Ama bence hiç olmasa da olurdu, sahne kötü olduğundan değil, kız daha benim kadar bile ergen olmadığından. Hayır yani, yaş farkı küçük olan yirmileri geçtiğinde rahatsız etmiyor belki ama, kız nolursa olsun 15 yaşında ya var ya yok, 23 yaşındaki çocukla öpüşmesi en azından benim açımdan rahatsız edici. Benim Kim Sae Ron'a bakışım bu açıkçası. Hani, oyunculuğunu çok beğendiğimden değil ama kızın kendisini seviyorum. Sadece böyle ciddi aşk hikayelerinde yer almak için fazla küçük olduğunu düşünüyorum. Bunu da yaşa değil görüntüsüne bağlıyorum, sonuçta 15 olup 20 görünen az mı kızımız var Türkiye'de bile. Yani ne bileyim, bu kadar küçük görünüyorken kendinden o kadar büyüklerle aşklara atılınca ciddiye alamıyorum, 12 yaşındaki Japon kızla 25 yaşındaki şarkıcı sevgilisi geliyor aklıma.. Her şeyin bir vakti var anacım, başrol de olbilirsin ama böyle konular o kıza gitmiyor bence. Öyle yani :D

      Cantabile'Ye de başlamaya hiç gerek olmadığı kararına verdim ben, asla devam etmeyeceğim, keşke başlamasaydım :D

      My Lovely Girl'de kadronun idollerden oluşması konusuna gelince, benim idol oyuncularla genel olarak bir sorunum yok. Tabi idol olmayı oyunculuğa tırmanan bir basamak olarak görmeyenlerle sorunum yok. Öyle olanlarık gözüm görmesin :D Oyunculuğu beceren idolleri seviyorum, ve bu konuda Myungsoo'yla Krystal'in iyi olduklarını düşünürdüm. Açıkçası Krystal yine neyse de Myungsoo valla yani bir süre görmiyim bence onu bir yerlerde :D Hoya'yla Haeryunga da bişi demiyorum valla anacım yapamıyosan oyunculuğu duracaksın ya, gerçekten diğer diizlerde kötü olduklarından değil, My Lovely Girl'de ayrı bir kötüler. Senaryoda mı sorun vardı anlamadım gitti. Ya da anladım evet senaryo bok gibi. Ne yaparsan yap olmuyor, neresinden tutsan elinde kalıyor...

      Surplas'da en son GD'nin Crooked parodisini izledim sanırım, orda zaten kopmuştum ama bir türlü devam edemedim diziye. Kesit kesit izlemek de istemiyorum, önümüzdeki yaza artık :D

      KHJ'ye ve aptal olan fanlarına daha fazla yorum yapamıyorum zaten, meymenetsizler, hıh!

      Ve ayrılan iki üyeyle beraber EXO fandomunun biraz durulmasına seviniyorum aslında. Hem fandom duruldu, hem fanfictionları her yerde görmez oldum, vallahi kafam rahat :D

      Kanal konusuna gelince.. Aslında ulusal kanallarla bir sorunum yok. Ama işte bazen işin ucunu fazla kaçırıyorlar, fazla klişeye sarıyorlar, yine de diyorum ya, kdramanın asıl saflığı onlarda. Evet tvN ve jtbc gibi özellerdeki orijinal dizileri seviyorum ama yine de arada bir onlardan kafamı kaldırıp masum kdramalarıma dönmeyi de seviyorum, o yüzden ulusal kanallara bi garezim olduğunu söyleyemeyeceğim :D Sadece biraz daha masum kalmalarını tercih ederim, ne bileyim :D

      Sil
  2. yazmayı unutmuşum benimde favori kanalım TvN ama onun da her dizisini izlememek lazım kendinden bıktırma potansiyeline sahip :( TvN güldürüyor Jtbc ise ağlatıyor ama iki kablolu kanal da ulusal kanallardan çok çok daha iyi işler çıkarıyor

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar!
    En sevdiğim iki diziyi şutlamışsın? :(
    Cunning Single Lady ve Fated To Love You..
    İkisini de çok severim. Klişeliği filan geç çok kaliteli yapıtlar. Bence önyargılı olma ve izle.
    Kesinlikle pişman olmazsın..
    Özellikle Fated To Love You, ben de şuan izliyorum 11. bölümdeyim ama diziyi izleyemediğim zamanlar büyük bir boşluk yaşıyorum. Başroller, verdiği mesajlar ve klişe gibi duran içeriği bence çok güzel.
    Umarım tavsiyeme kulak asarsınn^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya onları bilerek şutladım :D Geri dönmeyi düşünmüyordum, hala düşünmüyorum tek başımayken ama hazır bu tatil kuzenlerim de gelmişken bir bakabiliriz sanırım onlara.. yani.. bilmiyorum :P Ama tek başımayken başlamam onu biliyorum, onlar gibi üç milyon tane izledim zaten? :(

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................