Rezalet

Kız ve çocuk birbirlerinden nefret ederek başlıyorlar diziye, çocuk çok ünlü. Sonra çocuk bir anda dibe vuruyor, kız ünleniyor. Çocuğun eski sevgilisi önce kızı çocuktan kıskanıyor, sonra kızı seven başka bir adamdan. Çocuk ve kız mecburiyetten aynı evde yaşamaya başlıyorlar, birbirlerine aşık oluyorlar. Çocuk kız için çok önemli olan bir günde evlilik teklif etmeye karar veriyor. O yer sahne, ve kız çocuğun çağırdığından biraz önce sahneye çıkıyor, ama bomboş bir konferans salonunu sahnesi. Meğer kızı çağıran çocuk değil eski sevgilisiymiş. Çocuk telaşla bir geliyor ki salona, eski sevgili sahne arkasında sahne dekorlarını kızın kafasına düşürmek için uğraşıyor. Çocuk atlıyor sahneye, kızı altına alıyor, dekor çocuğun kafasına düşüyor. Ama noluyorsa oluyor, o yaralı çocuk için yardım çağırmak için çırpınan kız yerine, eski sevgili biniyor ambulansa. Çocuk bir uyanıyor dibe vurmasından başlayarak günümüze kadar olan her şeyi unutmuş, hala eski sevgilisiyle beraber sanıyor. Kıza aldığı hediyeler ona verilemeden eski sevgiliye gidiyor. Herkes eski sevgiliyle çocuğu sevgili tanıyor biliyor. Gelsin depresif bölümler. Sonra çocuk yavaş yavaş kıza olan "duygularını" hatırlıyor, bir anda üzerlerine gelen bir motorsiklet yüzünden yere yapışıyorlar, çocuk kafasını yere çarpıyor ve donk! Hafızası yerine geliyor.

Şu anlık bu rezaleti daha da rezil hale getirebilecek tek şey, çocuğun hatırladığından henüz haberi olmayan eski sevgilinin, hatırladığını öğrendikten sonra gazetecilere basılıp tüm medyada eski sevgili ve çocuğun çıktığı haberlerinin yayılması olur sanırım. O da yakındır.

Az önce ağır spoilerlar içeren Trot Lovers rezaletinin geniş özetini okudunuz. Bazı diziler işte o kadar rezil oluyor ki spoiler verince vicdanım bile sızlamıyor. Tutup da All Surrounded'dan, Gapdong'dan hatta Stars'tan falan spoi vermiş olsaydım sizden çok ben üzülürdüm ama bu dizi öyle değil. Ne olacağını bilerek başlayın yoksa çekilmez oluyor. Hala raw bu dizi benim için.

Ama bu adam şu kulakları takıp bu şekilde bir kez daha "MUTLU OLURSA" 
tüm yazdıklarımı siler dizinin fanı olurum öptüm lşsdkgşsdlkgsşlk

Yorumlar

  1. Dizide ki herşeyi anladım ama kızla çocuğun birden aşık olmasını anlayamadım .s.s Bana öyle gelmiyor değil mi cidden birden aşık oldular .s.s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk birden aşık oldu en azından. Ama diziyle ilgili en saçma şey inan o değil..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................