Fabulous Boys / En birincim


Fark ettiyseniz hala dünyanın enn enayi insanı olaraktan You Are Beautiful, BOF, Secret Garden gibi efso dizileri yazamıyorum. Ama iş uyarlamalara gelince.. Daha önceden Fabulous Boys'u sindire sindire izlediğimi söylemiştim, nihayet bitti, hani beni de bitirdi diyemeyeceğim ama bitince ucundan azıcık eksik hissetmiş olabilirim.

Konusu hepimizin bildiği klasik You Are Beautiful işte, rahibe olmak için çabalayan Go Mei Nu, ikiz kardeşi Go Mei Nan'ın kaza geçirdiğini ve bu yüzden dünyaca ünlü grup A.N.JELL'e katılamayacağını öğrenir. Mei Nan'ın menajerinin aşşırı zorlamaları ve oyunları sayesinde, bir şekilde Mei Nan iyileşene kadar onun yerine geçmeyi ve Go Mei Nan olarak yaşamayı kabul eder. Amaan gerisi falan fişlan işte.

Diziyi çok aşşırı beğendim, ve izlemeyenlere yine aşşırı tavsiye ediyorum. Yazıda genel olarak bir karşılaştırma havası olacak onu bir baştan söyleyeyim de..

Karakterlerin isimlerini hala ezberleyemedim bu arada sdfşsdgşlk Tai Jing var, Mei Nan ve Jeremy var ama bu kadar geri kalanın isimleri hiiç bilmiyorum öğrenmeyi de düşünmüyorum tayvanlı shin woo ve tayvanlı uee diye seviyorum onları aşlsfksşldkfsşlkdf

Fabulous Boys You Are Beautiful'da eksik olan her şeye sahipti bir defa, yalnız kadrodan şikayetçiyim, bir de bir türlü kulağımın alışamadığı şu Çince'den.. Tam olarak şikayetçi olmak sayılmaz bu. Şimdi kadrodan... Ya şöyle, fabulous boysun kızları, ve you are beautifulun erkekleri bir araya gelse mükkemmel bir şey ortaya çıkardı, anlatabildim mi? :D Hatta direk, kısacası aradığım şey, tai jing'in odası, koreli a.n.jell in evi, fabulous boys'un senaryosu, fb nin kızları, you are beautifulun erkekleri... Çok mu şey istedim? 0q.

ölün kastan ölün..
Bir saniye, FB'nin erkeklerini neden sevmediğimi de anlatayım. Aslında sevmediğimden değil, hepsine bayılıyorum ama beni iten ufacık, çok, çok ufacık bir şey var. Hacı bunlar bildiğin iri yarı erkek sdşlgksdşlgk yani böyle diyince çok garip oldu ama ne tae kyungun feminenliği var ne shin woo nun nazikliği, ne de jeremy'nin doğuştan gelen şebekliği. Bunlar bildiğin 3 tane iriyarı erkek ADAM. Hani nasıl desem, tipleri çok garipti, her biri ayrı ayrı çirkin ama yakışıklıydı vallahi anlamadım.

Al  işte, yakışıklı mısın çirkin mi çocuk bi söyle bana (bu arada, az önce wikipediden isminin nasıl yazıldığına bakarken bu çocuğun da bildiğim tek tayvanlı mando popçu aaronla aynı grupta olduğunu öğrendim, ki grubun kliplerini izleyemiyorum çünkü çok tırtlar korkuyorum.....)

Yani seviyorum diyorum da işte biraz bozuyo bu durum işi sşldkfsş Mesela Tayvanlı Jeremy'i de sevdim ama nerede Hongki'nin şebek halleri sarı saçları abuk subuk kıyafetleri ve tavırları, o doğuştan feyşınıstaydı şebelekti, bir defa Tayvanlı olan bildiğin çirkindi sdşlkfsdg

Sen hiç aynada kendine baktın mı hacı? sldfksşdlfksşdlkf

Aman, iyi ki bi çirkin dedim, karşıma hemen bu fotosu çıksın zaten, hemen yanılt beni bi saniye bekleme nolur bekleme aaa.... sinirlerim bozuluyo nasıl hem bu kadar çirkin hem bu kadar yakışıklı olabilir GİT BAŞIMDAN TURUNCU KAFA

Öhöm neredeydik? Diziye başlamamın asıl nedeninin ne olduğunu açıklıyorum şimdi sıkı durun, çünkü ben bile kendime şaştım İLK BÖLÜMDEKİ PSH CAMEOSUNUN GAZIYLA BAŞLADIM ÇÜNKÜ. Ulan kız gelip iki dakika göründü onda bile o yapmacık nom nom şirinliğini yapmayı ihmal etmedi helal olsun şlsdkfşdlk Yine de "hyungniiiiim, böyle başlamamalıydı!" diyişi beni eğlendirdi yapcak bişi yok şskşsd Ha, Tayvanlı kızların her birini tek tek beğendim cidden, o ulusal peri bile sevimli geldi gözüme, mesela vallahi uee yaptığında hiç samimi gelmemişti ama bu kız hava alanında taciz mi ediyosun sen pis sapık diyince gidip alnından öpebilirdim şlksdşflksd (büyük ihtimal okuyanların çoğu hangi sahneden bahsettiğimi anlamadı ama neyse olsundu be..)

Yalnız bu Tayvanlı Shin Woo'nun olayı pek anlamadım. Bizim Shin Woo'nun yarısı etmez belki ama (öhöm, yapı olarak 345435 katı olmasına girmiyorum ama nysnys) tatlı çocuktu, zaten yarı koreliymiş, dizide bir yerde Korece konuşunca anadilimi konuşmuş da ben anlamışım sandım mal mıyım neyim şsldkfşldkf Ama, bu Tayvanlı Shin Woo'nun olayı biraz kaçırdım galiba. Artık kaçırdığım şey ne kadar büyükse, bir baktım çocuk bizim saf kıza beni annen olarak gör diyo dfgşldkfşhlf

Napıyosunuz be :ssss

Bir de fazla cüretkardı canım bu çocuk, Shin Woo da aynı şeyleri yapmıştı ama benim toyluğumdan mı bilemeyeceğim bu kadar çekici ve cesur gelmemişti. Sen git, kızı seven çocuğa 'sen istemiyosan ben alıyorum bak' de, hele hele rahatlığa gel.

Hastasıyım şu cool tavırların ama Tai Jin bunları yemez haberin olsun şlskdfşlskdf

Kıza gelmişken, kendisini de, oyunculuğunu da, tipini de çok sevdiğimi belirtmeden geçmeyeyim. Bir defa kız doğuştan tatlıydı, park shin hye'ınki gibi 'oyş ne tatlıyım nom nom nom kiyaa biraz daha sırnaşıp tatlılaşıyım mmmm ecik bücük' olmayan zorlama bir tatlılık değildi. Ayrıca Park Shin Hye ve Jang Geun Suk arasındaki eksik olan şey burada eksik değildi. Mesela, PSH'nin saf masum imajının sebep olduğu ve neredeyse tüm dizilerine sıçıp batıran wall kiss olayı yaşanmadığı için delicesine mutluyum. Birbirleriyle istedikleri gibi yakınlaşmaları tabiki en sevdiğim XDDD Tabi yanlış anlaşılmak istemediğimden bu konuyu kapıyorum şldkgşsdlkg Yalnız, dizi boyunca nefffretle izlediğim tek sahne 12.bölümün sonlarındaki o tai jing-xin yu dövüş sahnesi, mei nan ın içindeki psh salaklığını dışa vurup "evet onun mutsuzluğu benim mutsuzluğumdan daha önemli" diye çemkirdiği sahneydi. Yani kızım mal mısın gerizekalı mısın beynin mi yok çekil aradan iki kapışsınlar sonuçta izleyici biziz çekil çekil çekil.

Yaa çok şirin değiller mi, kız da ufacık kalmış kollarına flssşlkgdf (tabi çocuk iri yarı dedim dedim..)

Bu arada, hani YAB'daki ergen fanların Tayvan versiyonları da çok komikti alşkfsdf

Dizi boyunca sadece ağladılar, alttaki kız reelim şksdflşskflşskfsşlkfşlskdfşlskfşslkfşsldfşsldfk

Oooh, nasıl yazı yazılır onu da unutmuşum zaten, noluyo bana ya.. Vallahi o kadar zorlama yazmışım ki şimdiye kadar, ben iğrendim kendimden. Zaten yarın da sosyoloji sınavım var, Allah belamı vermiş vereceği kadar, gidip defter geçireyim bari, hem lisenin aslında çok da fena olmadığına kadar verdiğim bir döneme girdim bu durumu korumam lazım, o yüzden size bbbb xs (gidip Superman is Back izlicem be ne sosyolojisi şlsdkfsşdlk)

(gitmeden önce; blogun temasını değiştirdim çünkü son zamanlarda oldukça saçma hareketler yapmaya başladım, ne bileyim bir anda kafam esen her şeyi yapıyorum, geçen cuma okulla boğaziçi üni ye gittik ve orada bile hala inanamadığım şeyler yaptım, insanlara karşı ciddi anlamda kabuğumdan çıkmak gibi, eh, o an içimden o gelmişt, ve biraz dengesizce de olsa bu halimden memnunum, blogtaki depresif yazıları artık yavaş yavaş kaldırsam mı napsam şslfksşldkg Aslında bir de son zamanlarda tüm zamanımı alan bir şeyden bahsetmek istiyordum ama FB daha çekici göründü gözüme, pişman da değilim ha, neyse, hala okuyor musunuz ya?)


Yorumlar

  1. uyarlama dizileri izlerken zevk almıyorum pek ama yazını okuyunca denemeye karar verdim :)
    ayrıca bloğunun yeni görünümü çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya uyarlamanın güzel olanını izlerim sadece desem? :D mesela japon versiyon ikemen desu ne bir bok, olmadı yani bir türlü bitiremedim onu, da diyorum ya uyarlamadan uyarlamaya değişiyor :D (nolur Siwon'un Heirs Çin versiyonunda utandırıcı sahneler olmasın amin) ve blog için yorumuna teşekkürleer, biraz bahar havası gelsin dedim siyah siyah nereye kadar sşdgksşildg

      Sil
  2. şu dizisiz kaldığım günlerde ne iyi oldu, çok güzel oldu bu öneri. you are beautiful benim ilk izlediğim kore dizilerinden biriydi. bu yüzden gruptakilerin, özellikle Tae-Kyeong'un o feminen hali benim çok garibime gitmişti. yani onun için buradaki Tai Jing'in iri yarı bi adam olması beni hiç rahatsız etmedi yani :) (buraya kalp gözlü bi smayl lazım işte) bi de Tai Jing'in bazı yerlerde ilginç bir şekilde Song Joong Ki'yi andırması da gönlümü çelmiş olabilir.
    wall kiss olmaması demişsin bence çok da iyi demişsin :) ben hala Tae Kyung'la Mi Nam'ın ilk öpüşmesindeki buram buram yapmacıklığa niye kimsenin müdahale etmediğini sorguluyorum. sonunda gözümüz gönlümüz açıldı yani :D neyse ben de bu konuyu fazla deşmiyorum.
    ilk tayvan dizim bu olacakmış demek ki. dizinin yarısından fazlası sadece yanlış anlamayla geçse de ben yine eğlenerek, beğenerek izledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şey bir saniye şimdi sen diyice.. joong ki.. oha.. harbiden.. öhöm şey..
      valla sen sırf öpücüğü düşünüyorsan iyi, ben daha park shin hye ın kendisine nasıl olup da kimsenin müdahele etmediğini anlamaya çalışıyorum.....
      ilk tayvan dizin bu olduysa, ikincisinin de just you olmasını tavsiye ederim :d onun da yarısı o yanlış anlaşılmalarla geçiyor olabilir ufak bir ihtimal ama yine de harika dizidir. hala yapacak işi yoksa onu izle derim ^^

      Sil
  3. Okuyos okuyos yaz sennn :)
    Betül~

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Heirs / ALLAH'IMA BİN SÜKÜR BİTTİ / Adeta bir fanfiction...

Liar Game / Japonya

Reply 1994 / Bu diziyi yazanı bir elime geçireyim var ya....................